اولین و تنها مرکز تشخیص اصالت بلبرینگ با پیشرفته ترین ابزار آلات و دستگاه های تشخیصی و مهندسین مجرب و تضمین خسارت ۱۰۰ درصدی در ایران

tests

تست بلبرینگ

در مرحله اول بلبرینگ خریداری شده (از هایپر یا فروشگاه های دیگر) را برای تست توسط دستگاه های مخصوص به کارشناسان ما تحویل می دهید.

pass

تایید اصالت بلبرینگ

در صورتی که بلبرینگ خریداری شده با دستگاه های تست بلبرینگ هماهنگی داشته و مورد تایید کارشناسان ما واقع شود گواهی مبنی بر اصالت کالا بر روی محصول درج می شود.

fail

عدم تایید

در صورت تقلبی بودن بلبرینگ و عدم گذراندن تست های دستگاه گواهی عدم تایید اصالت بلبرینگ به شما داده می شود و شما می توانید مبلغ خرید قطعه را پس بگیرید.

تشخیص اصالت بلبرینگ

بلبرینگ‌ تقلبی نسخه‌ ای بی‌کیفیت بازسازی شده از بلبرینگ‌ اصل است که و هیچ‌گونه استاندارد کیفی ندارد این بلبرینگ‌ها به ‌سرعت خراب شده و باعث ازکارافتادن تجهیزات و در نتیجه تعمیرات پرهزینه ماشین‌ها و  در مواردی  منجر به سوانح حادثه‌ساز می‌شوند.

با توجه به اینکه در ایران به علت تحریم ها تعداد نمایندگی فروش بلبرینگ اصل انگشت شمار است، پس مشتری ها شانس کمتری برای خرید بلبرینگ اصل دارند و نیازدارند تمام نکات تشخیص اصالت بلبرینگ را بدانند اما برخی از این نکات توسط افراد غیر متخصص قابل شناسایی نیست و نیاز است از خدمات تشخیص بلبرینگ اصل استفاده کنند که در این بخش این خدمات را به شما معرفی میکنیم.

جهت درخواست بررسی تشخیص اصالت بلبرینگ با ما در ارتباط باشید

مزایای تشخیص بلبریگ اصل

استفاده از نمونه‌های اصلی باعث کاهش هزینه‌ها در بلندمدت، عمر بالای قطعه و کارکرد بهینهٔ سیستم‌های صنعتی می‌شود.

راه های تشخیص بلبرینگ اصل

توجه به نوع بسته بندی و چاپ های روی محصولات

تولید کننده های بلبرینگ تقلبی تلاش میکنند تا بسته بندی و جعبه بلبرینگ دقیقا شبیه نمونه بلبرینگ اصل باشد اما در نهایت با هم تفاوت هایی دارد برای تشخیص این تفاوت باید به موارد زیر دقت کنید:

  • توجه به نوع لیبل روی جعبه بلبرینگ
  • توجه به جنس و رنگ جعبه بلبرینگ
  • فونت های به کار رفته به روی بسته بندی
  • بررسی نایلون که بلبرینگ در آن قرار گرفته است
  • نوع مواد نگهدارندە و یا روغنی که برای جلوگیری از هوا خوردگی از آن استفاده میکند.
  • کد های مخصوص درج شده روی بسته بندی توسط هر شرکت
بسته بندی بلبرینگ

قیمت محصول

یکی از راه های ساده تشخیص بلبرینگ اصلی توجه به قیمت بلبرینگ است. برندهای اصلی قیمت بالایی دارند و درصورت ارائه قیمت پایین احتمال تقلبی بودن محصول بالاست؛ بلبرینگ های اصلی به دلیل هزینه های ساخت بالا و حمل و نقل هزینه بر آنها قیمت نهایی بیشتری را دارد.

بررسی محصول در سایت اصلی برند

برندهای معتبر مشخصات فنی کامل بلبرینگ های ساخته شده را به روی سایت و کاتالوگ های خود قرار میدهند، برای تشخیص بلبرینگ اصل نیاز است به کاتالوگ مراجعه کنید و کد ها را چک کنید شما باید دقیقا همان کدی که توی کاتالوگ نوشته شده است را روی بلبرینگ و جعبه بلبرینگ ببینید.

 

استفاده از اپلیکشن هایی کە شرکت های سازندە بلبرینگ

برندهای معتبر اپلیکشن هایی را ارئه داده اند که توسط آنها میتوان اصالت یک بلبرینگ را استعلام کرد. برخی از شرکت ها مانند SKF و NSK دارای نرم افزار هایی هستند که اگر با فرستادن عکس، بارکد و دیگر مشخصات بلبرینگ، کارشناسان آن شرکت بلبرینگ اصلی یا تقلبی بودن را انجام خواهند داد؛ ولی این پروسه کمی طولانی است.

توجه به سال ساخت بلبرینگ و کشوری که در آن برینگ تولید شده است

از دیگر روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید بلبرینگ اصلی را از بلبرینگ فیک تشخیص دهید، توجه به کشور سازنده بلبرینگ می باشد. در واقع این کار باعث می شود تا بتوانید محصولاتی را انتخاب و خریداری کنید که بیشترین کارایی را داشته و به شما کمک می کند تا محصولات اصلی را انتخاب کنید

خرید از نماینده های رسمی و معتبر برندها و فروشگاه های معتبر و با سابقه

یکی از مهمترین فاکتورها در تھیۀ بلبرینگهای اصلی خرید از فروشگاهی مطمئن است. اولین و مقدماتی ترین راه برای تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی، خرید از یک فروشنده مجاز برای هر برند معتبر تولید کننده بلبرینگ است که دیگر نیازی برای تشخیص بلبرینگ فیک و اورجینال باقی نمی گذارد.

تشخیص اصالت بلبرینگ در تهران

استفاده از بلبرینگ اصلی و با کیفیت که از برندهای معتبر اهمیت فراوانی دارد. در این میان متاسفانه افرادی هستند که بلبرینگ های تقلبی را با قیمت بلبرینگ اصلی به خریداران می فروشند . فروشگاه هایپر بلبرینگ صنعت با سالها تجربه در زمینه فروش قطعات بلبرینگ صنعتی، زنجیر صنعتی، انواع کاسه نمد و … با کمک نیروهای متخصص خود از دستگاهی جدید که مخصوص تست بلبرینگ ها بوده استفاده می کند.

شما عزیزان برای اطمینان از عملکرد صحیح قطعه و تشخیص اصالت بلبرینگ می توانید بلبرینگ های خریداری شده خود در هر تعداد و هر مدلی که باشد را برای ما ارسال کنید.

کارشناسان ما با استفاده از دستگاه های مخصوص تست  قطعات بلبرینگ، بلبرینگ های شما را امتحان می کنند و در صورتی که بعد از گذراندن تست ها، کارشناسان ما تشخیص دادند که بلبرینگ شما اصلی است؛ گواهینامه ای مبنی بر تایید اصالت کالا به شما داده می شود و شما با خیال آسوده می توانید قطعه را در دستگاه مورد نظرتان استفاده کنید.

اما در صورتی که بلبرینگ تست شده تقلبی بوده و آزمون های لازم را نگذرانده باشد، گواهینامه عدم تایید اصالت کالا به شما داده می شود . شما با استفاده از این گواهینامه می توانید به راحتی مبلغ خریداری شده را از فروشنده پس بگیرید.

همچین اگر کارشناسان و یا دستگاه های ما در تست قطعات دچار اشتباه شوند، ما به شما تضمین می دهیم که 100% وجه قطعه خریداری شده را به شما بازمی گردانیم.

سوالات متداول

خیر شما هر بلبرینگی با هر تعدادی از هر فروشنده ای در ایران خریداری کرده باشید می توانید برای تست های مخصوص هایپر بلبرینگ برای ما بفرستید.

در صورتی که کارشناسان و یا دستگاه در تشخیص اصالت قطعه اشتباه کنند، تمام وجه خرید قطعه از طرف فروشگاه هایپر بلبرینگ به شما برگردانده می شود.

برای تست قطعات از دستگاه های لیزری فوق پیشرفته که در کشورهای خارجی وجود دارد و تنها نمونه موجود آن در ایران را فقط فروشگاه هایپر دارد. 

باید این نکته را عنوان کرد، هایپر صنعت بلبرینگ اولین و تنها مرکز تخصصی بررسی اصالت بلبرینگ در ایران است که برای تست قطعات بلبرینگ، گواهینامه معتبر به مشتری می دهد.