وبلاگ

معرفی کاربردی ترین بلبرینگ های صنعت کشاورزی

معرفی کاربردی ترین بلبرینگ های صنعت کشاورزی
امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنایع تولیدی، نقش بلبرینگ صنعتی در ماشین آلات صنعتی بسیار بیشتر از گذشته شده است. رقابت شدید میان تولید کنندگان در صنایع مختلف، ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در فرآیند تولید، افزایش بهره وری از منابع و مواد اولیه و … همگی باعث شده است که از تجهیزات و ابزارآلات جدید و مدرن در صنعت تولید استفاده کنند. بلبرینگ ها در صنایع کشاورزی نیز کاربرد های فراوانی دارند. در ادامه به کاربردی ترین بلبرینگ های صنعت کشاورزی، اشاره شده است.

بلبرینگ کشاورزی

انواع بلبرینگ صنعت کشاورزی

پیش از آشنایی با کاربردی ترین بلبرینگ های صنعت کشاورزی، لازم است چند نکته را در نظر بگیرید. در صنایع مختلف بر اساس کاربرد، جنس مواد اولیه، شیوه طراحی و … از انواع بلبرینگ ها استفاده می شود. در صنعت کشاورزی نیز بسته به کاربرد و مصارف بلبرینگ، طرح ها و نمونه های مختلفی از بلبرینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. بلبرینگ های کشاورزی معمولا به صورت یاتاقان های صنعتی به همراه دیگر متعلقات بلبرینگ های صنعتی به کار گرفته می شوند. یاتاقان ها براساس قوانین و استاندارد های مربوط به تولید بلبرینگ های با کیفیت، ساخته می شوند.

نمونه های از کاربردی ترین بلبرینگ های صنعت کشاورزی

قطر داخلی برخی از بلبرینگ های کشاورزی متغیر است. بسته به کاربرد بلبرینگ های کشاورزی ممکن است قطر داخلی برخی از آن ها یکسان نباشد. این نوع بلبرینگ های را می توان از کاربردی ترین بلبرینگ های صنعت کشاورزی، به حساب آورد. این نوع از بلبرینگ های صنعت کشاورزی باید به همراه بوش چاکنت ها که معمولا با حرف H مشخص می شوند، به کار گرفته شود. چاکنت بوش ها یکی از متعلقات بسیار مهم و ضروری برای بلبرینگ های مورد استفاده در صنایع کشاورزی می باشند.

بلبرینگ کشاورزی

انواع بند های بلبرینگ :

| خرید سایر محصولات بلبرینگ صنعتی از سایت هایپر صنعت بلبرینگ: فروش بلبرینگ صنعتی |

کاربردی ترین بلبرینگ های صنعت کشاورزی کدام اند؟

چرخه تولیدات محصولات کشاورزی با سرعت بسیاری رو به افزایش می باشد. این مسئله رقابت را در میان تولید کنندگان محصولات کشاورزی افزایش می دهد. به همین دلیل اغلب آن ها به دنبال تجهیزات جدیدتر و پر کاربرد تری هستند. بلبرینگ های کشاورزی مدرن، برای بررسی و فعال کردن عناصر گوناگون در ماشین آلات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.
انواع بلبرینگ های کشاورزی بر اساس کد های تعین شده، شناسایی می شوند. کاربردی ترین بلبرینگ های صنعت کشاورزی به همراه کد های تعین شده، در جدول زیر ارائه شده است.

کد های فنی بلبرینگ کشاورزی

  • 551Z15 بلبرینگ کلاچ تراکتور رومانی
  • 551Z11 بلبرینگ کلاچ تراکتور فیات
  • CT 1310-2RS بلبرینگ کلاچ تراکتور فرگوسن
  • 62303-2RS بلبرینگ دینام تراکتور فیات
  • 32308 بلبرینگ چرخ جلو تراکتور رومانی کوچک
  • 32309 بلبرینگ چرخ جلو تراکتور رومانی بزرگ
  • GNE 50 بلبرینگ خرمنکوب
  • 25590/20 بلبرینگ چرخ جلو تراکتور فرگوسن بزرگ
  • 67048/10 بلبرینگ چرخ جلو کوچک تراکتور
  • 6203 بلبرینگ انتهای میل لنگ
  • 3958/394 بلبرینگ چرخ عقب
  • W208PP8 بلبرینگ دیسک
  • 6204 بلبرینگ واتر پمپ
در میان صنایع تولید گوناگون، صنعت کشاورزی به بلبرینگ های خاصی نیاز دارد. بر اساس محیط کاری و سختی کارهای کشاورزی، بلبرینگ های مورد استفاده در این صنعت، معمولا تحت بار های زیاد و سرعت پایین قرار داده می شوند.

بلبرینگ کشاورزی

انواع بلبرینگ های کشاورزی

به قطعیت می توان گفت که بلبرینگ های کشاورزی از پر مصرف ترین نوع بلبرینگ ها هستند. به همین دلیل کاربردی ترین بلبرینگ های صنعت کشاورزی در لیست تولیدات اکثر شرکت های بلبرینگ سازی قرار داده می شوند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و رعایت استاندارد های مربوط به تولید بلبرینگ های صنعتی در تولید بلبرینگ ها و یاتاقان های مورد استفاده در صنعت کشاورزی بسیار ضروری و با اهمیت می باشد. زیرا این قطعات در محیط های کاری دشوار و سخت به کار گرفته می شوند و فشار زیادی را تحمل می کنند. بنابراین باید بسیار مقاوم باشند.

بلبرینگ کشاورزیکاربردی ترین بلبرینگ های صنعت کشاورزی، قدرت تحمل بالاتری در برابر فشار، گرما، تغییرات آب و هوایی، گرد و غبار و … دارند. امروزه از بلبرینگ های کشاورزی به طور گسترده در این صنعت استفاده می شود. عمر مفید این قطعات بسته به کیفیت ساخت آن، متفاوت می باشد. برای انتخاب بلبرینگ مناسب و کاربردی باید با کدهای فنی مربوط به هرکدام آشنا شوید. استفاده از بلبرینگ ها سرعت تولیدات کشاورزی را افزایش می دهد و در زمدت زمان کمتری کار بیشتری انجام می گیرد.

عوامل مخرب در محیط کار بلبرینگ ها، موجب افت راندمان کار و کاهش بهره وری از منابع و انرژی می شود. این عوامل مخرب باعث فرسوده شدن بلبرینگ ها کاهش عمر مفید این قطعات می شود. بنابراین بهتر است که از نمونه های با کیفیت استفاده کنید. در این مطلب کاربردی ترین بلبرینگ های صنعت کشاورزی، به همراه کد های فنی معرفی شده اند. شما می توانید با استفاده از آن ها محصولات مناسب کار خود را انتخاب کنید.

فروشگاه هایپر صنعت بلبرینگ با بیش از 30 سال سابقه موفق در زمینه واردات انواع بلبرینگ‌های صنعتی به عنوان یکی از نمایندگان فروش بلبرینگ skf در تهران بوده و آماده ارائه انواع بلبرینگ‌های این کمپانی به شما می‌باشد. برای مشاهده محصولات skf روی لینک روبرو کلیک کنید: نمایندگی بلبرینگ skf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *