وبلاگ

بهترین برند بلبرینگ دستگاه نورد فولاد

بهترین برند بلبرینگ دستگاه نورد فولاد

بلبرینگ دستگاه نورد فولاد از نوع شعاعی است و روی شافت‌ها و محورهای دوار ماشین‌آلات که سرعت زاویه‌ای متغیر دارند، قابل نصب خواهد بود. معمولا برای دستگاه نورد فولاد از بلبرینگ شیار عمیق کمک گرفته می‌شود یا بر اساس تنش‌های وارده بر بلبرینگ دستگاه نورد از بلبرینگ یا رولبرینگ استوانه‌ای که ساچمه آن با رینگ سطح تماس بیشتری دارد استفاده می‌شود. تولیدکنندگان زیادی به تولید این نوع بلبرینگ‌ صنعتی مشغول هستند که هر کدام محصول نهایی را با سطح کیفی متفاوتی عرضه می‌کند. از آنجایی که تنش‌های زیادی به اتصالات بلبرینگ دستگاه نورد وارد می‌شود، حتما از برندهای معتبر بلبرینگ بخرید.

معرفی بهترین برندهای بلبرینگ دستگاه نورد فولاد

بلبرینگ دستگاه نورد فولاد برندهای مختلفی دارد که برخی از آن‌ها در مقایسه با برندهای دیگر عملکرد و کارایی بهتری نشان می‌دهند. در یک حالت کلی برندهای بلبرینگ و رولبرینگ‌سازی را می‌توان به سه گروه زیر تقسیم کرد.

  • برندهای اروپایی و آمریکایی مانند SKF، FAGو…

این برندها بالاترین سطح کیفی را ارائه می‌دهند و محبوبیت زیادی نیز دارند.

  • برندهای ژاپنیKOYO، NSK، NTN، NACHI و…

محصولات این برندها با اینکه نسبت به برندهای آمریکایی و اروپایی کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند اما می‌توان آن را جزء محصولات باکیفیت بالا به‌شمار آورد. از طرفی برندهای ژاپنی قیمت مناسبی نیز دارند.

  • برندهای چینی

برندهای چینی بسیار زیاد هستند و معمولا در مواردی که اهمیت زیادی ندارند از این نوع بلبرینگ استفاده می‌شود؛ همچنین این برندها قیمت کمتری در مقایسه با دو گروه قبلی دارند.

بهترین برند بلبرینگ دستگاه نورد

برند SKF

برند بلبرینگ SKF را می‌توان بزرگ‌ترین تولیدکننده بلبرینگ در دنیا دانست که 20 درصد از کل تولیدات جهانی را عرضه می‌کند. بلبرینگ‌های این برند طرح‌ها، اندازه‌ها، سری‌ها و با مواد مختلفی تولید می‌شوند. تولیدات این برند به عنوان یک برند سطح یک، کیفیت بالایی دارند و به‌همین دلیل از طول عمر زیادی نیز برخوردارند. بلبرینگ دستگاه نورد فولاد برند SKF علاوه‌بر قابلیت تحمل بارهای زیاد، به کاهش اصطکاک، گرما و سایش نیز کمک می‌کند.

برند TIMKEN

این برند در زمینه تولید بلبرینگ‌های مهندسی، تخصصی و قطعات مرتبط فعالیت دارد و به عنوان بزرگترین تولیدکننده بلبرینگ در آمریکای شمالی شناخته می‌شود. البته این شرکت یکی از پیشروترین تولیدکنندگان رولبرینگ مخروطی و سوزنی در جهان نیز محسوب می‌شود.

برند FAG

شرکت شفلر در دو بخش خودروسازی و صنعتی فعالیت دارد که محصولات خود را با دو برند FAG و INA به بازار مصرف عرضه می‌کند. از خصوصیات بلبرینگ‌های FAG می‌توان به قابلیت اطمینان بالا، اندازه کوچک، اصطکاک کم، مقاومت در برابر دمای بالا، سایش کم، نصب آسان، ظرفیت باربری بالا و… اشاره کرد.

برند KOYO

این شرکت در سال 1921 تاسیس شده و به گروه JTEKT تعلق دارد. شرکت KOYO شامل هشت کارخانه تولیدی در ژاپن و شهرهای توکیو، نارا، اودیتا، تویوهاشی، تاکاماتسو، توکوشیما، کامیاما و پایگاه‌های تولیدی خارج از کشور و موسسات تحقیقاتی در آسیا، اروپا و آمریکا است. برند بلبرینگ KOYO نسبت به سایر برندهای ژاپنی کیفیت بالاتری دارد و در ایران به عنوان یک برند محبوب و معتبر ژاپنی شناخته می‌شود.

بهترین بلبرینگ دستگاه نورد فولاد

برند NSK

برند بلبرینگ NSK نیز یک برند ژاپنی است که دفتر مرکزی آن در توکیو واقع شده است. این برند علاوه‌بر بلبرینگ دستگاه نورد فولاد، محصولاتی مانند دوک، یاطاقان غلطکی، توپ‌های فولادی و… نیز تولید می‌کند و نیاز صنایع فولاد، خودروسازی، هوافضا، توربین‌های بادی و… را برطرف می‌کند.

برند NTN

عمده تولیدات این برند شامل بیرینگ‌های محور، اتصالات سرعت ثابت و تجهیزات دقیق ماشین‌آلات صنعتی و خودرو است. شرکت بلبرینگ NTN جزء سه شرکت بزرگ بلبرینگ‌سازی در ژاپن و پنج شرکت بزرگ بلبرینگ و رولبرینگ‌سازی در جهان است؛ از این رو در گروه بهترین برند بلبرینگ دستگاه نورد فولاد قرار می‌گیرد.

برند NACHI

شعار و فلسفه برند ناچی ژاپن “کمک به توسعه صنعت تولید” است و در زمینه تولید ماشین‌آلات، ماشین ابزار، قطعات کاربردی و مواد فعالیت دارد. بلبرینگ، تجهیزات هیدرولیک، ماشین ابزار، ربات‌های تولید خودکار و… جزء محصولات اصلی این برند است. بلبرینگ دستگاه نورد فولاد برند NACHI در ایران نیز شناخته شده است و محبوبیت دارد که علت این موضوع نیز سرعت بالا، بار بالا، دوام خوب، گشتاور کم، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، صدای کم، لرزش کم و نیاز به روان‌کاری کم برای بلبرینگ NACHI است.

مجموعه هایپر صنعت بلبرینگ بیش از بیست سال در حوزه تهیه و پخش انواع بلبرینگ و رولبرینگ تجربه داشته و در حال حاضر بهترین برند بلبرینگ دستگاه نورد فولاد را اعم از برندهای آمریکایی، اروپایی، ژاپنی و چینی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند. برای خرید از این مجموعه از طریق سایت hayperbearing.com اقدام کنید.بلبرینگ دستگاه نورد فولاد

برای مشاهده قیمت‌ها و خرید بلبرینگ از سایت هایپر صنعت بلبرینگ به فروش بلبرینگ مراجعه کنید


سخن پایانی

بلبرینگ دستگاه نورد فولاد توسط برندهای مختلف با کیفیت‌های متنوع تولید می‌شود. از آنجایی که کیفیت و کارایی بلبرینگ به شکل مستقیم با هم در ارتباط هستند، قطعا شناخت برندهای معتبر این حوزهبه انتخاب محصول مناسب کمک خواهد کرد. برندهای SKF، FAG و… جزء بهترین برندهای آمریکایی و اروپایی هستند و برندهای KOYO، NSK، NTN و NACHIنیز برندهای شناخته شده ژاپنی در ایران محسوب می‌شوند. اگر کیفیت بلبرینگ برایتان اهمیت زیادی دارد محصولات آمریکایی و اروپایی را انتخاب کنید ولی اگر مولفه قیمت و هزینه را نیز در نظر دارید برندهای ژاپنی را پیشنهاد می‌دهیم.


مقالات مرتبط:

مهم ترین فاکتورهای انتخاب بلبرینگ در صنایع

بهترین روش‌های تشخیص اصل بودن بلبرینگ

2 دیدگاه در “بهترین برند بلبرینگ دستگاه نورد فولاد

  1. Davood گفت:

    سلام وقتتون بخیر، بهترین برند بلبرینگ چینی برای دستگاه نورد فولاد چیه؟؟

    1. manager.kh گفت:

      سلام دوست عزیز
      برندهای چینی موجود در بازار که با توجه به قیمتشان کیفیت قابل قبولی دارند عبارتند از KG,JBR-E,KSM,DPI.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *