وبلاگ

معرفی بهترین برندهای تولید کننده زنجیر صنعتی

بهترین و با کیفیت ترین زنجیر صنعتی

برندهای بسیار معتبری نسبت به تهیه و تولید انواع زنجیر صنعتی (industrial chain) اقدام کرده اند. به همین علت انتخاب بهترین برندهای تولیدکننده زنجیر صنعتی امری دشوار است. شرکت‌های ایرانی و خارجی توانسته اند در این زمینه، تولیدات با کیفیتی ارائه دهند. برخی از ماشین آلات صنعتی، کشاورزی و خانگی نیازمند استفاده از زنجیر صنعتی برای انتقال حرکت هستند. این قطعه موجب ایجاد قدرت مکانیکی می‌شود. دستگاه‌هایی مانند نوار نقاله، دستگاه‌های چاپ، انواع ماشین، موتور سیکلت و دستگاه‌های سیم کشی نیازمند این قطعه مهم هستند. بنابراین کیفیت آن بسیار اهمیت دارد. این غلتک‌های استوانه ای می‌توانند نیروی لازم برای حرکت را انتقال دهند. در صنایع مختلف مانند فولاد و معدن، زنجیر صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد. شاید تصور کنید که این قطعه‌ی مهم حتما باید خارجی باشد. اما برندهای ایرانی نیز در این زمینه توانسته اند، محصولات با کیفیتی را ارائه دهند. از این رو در ادامه با انواع برندهای تولیدکننده زنجیر صنعتی خارجی و ایرانی آشنا خواهیم شد.

مهم ترین نکات خرید زنجیر صنعتی

معرفی انواع زنجیر صنعتی برندهای معتبر خارجی

شاید بتوان گفت که دو کشور واقع در شرق آسیا، قطب تولید زنجیر صنعتی هستند. چین و ژاپن در زمینه تولید انواع محصولات صنعتی در سال‌های اخیر پیشرو بوده اند. به طور حتم بهترین برندهای تولیدکننده زنجیر صنعتی را می‌توان از بین تولیدات این دو کشور انتخاب کرد. با توجه به مواد به کار رفته در ساخت زنجیر صنعتی، این قطعه دارای انواع مختلفی است:

  • زنجیر فولادی
  • انواع زنجیر صنعتی استیل
  • تولید زنجیر صنعتی با نقره
  • زنجیر صنعتی نیکل

گاهی یک برند ایرانی نیز با وجود قیمت ارزان کیفیت بالایی دارد. در نتیجه تنها برندهای معتبر و شناخته شده، کیفیت بالایی ندارند. زنجیر صنعتی به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی در صنعت، باید از برند معتبر تهیه شود. قیمت ارزان برند ایرانی نیز در برخی مواقع موجب می‌شود که این نوع محصول طرفداران بیشتری داشته باشد. در ادامه با هر کدام از برندهای خارجی به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

بهترین برند زنجیر صنعتی

زنجیر صنعتی کانا ژاپن

زنجیر صنعتی کانا (kana) محصولی بی رقیب از شرکت Katayama یا Kana است. به طور کلی انواع تجهیزات صنعتی برای انتقال نیرو در این شرکت ژاپنی تولید می‌شوند. آوازه و شهرت آن نیز به دلیل کیفیت بالای محصولات جهانی است. شاید به جرات بتوان گفت که شرکت کانا جزو بهترین برندهای تولیدکننده زنجیر صنعتی است. تمامی محصولات این شرکت مانند چرخ دنده، بلبرینگ و کوپلینگ نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصول در وسایل مختلف کشاورزی و صنعتی کاربرد فراوانی دارد.

برند زنجیر صنعتی دی پی (dp) کشور چین

همانطور که گفته شد شرکت‌های چینی نیز با کشور ژاپن در زمینه‌ی تولید انواع زنجیر صنعتی استاندارد و شاخکدار رقابت می‌کنند. کمپانی دی پی (dp) چین نیز یکی از این شرکت‌های معتبر است. انواع غلتک صنعتی، کانوایر و زنجیر گیربکس در این شرکت تولید می‌شود. برند دی پی، در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف از ویژگی‌های محصولات این شرکت است. بنابراین می‌توان به راحتی از آن در فضای باز نیز استفاده کرد.

زنجیر صنعتی

معرفی سایر محصولات فروشگاه هایپر صنعت :زنجیر صنعتی

زنجیر صنعتی برند did ژاپن

یکی دیگر از بهترین برندهای تولیدکننده زنجیر صنعتی، برند did ژاپن است. انواع رینگ آلومینیومی و درایورهای این برند، از نظر کیفیت و کارایی حرفت اول را می‌زنند. تولید و ساخت انواع زنجیر صنعتی‌های مقاوم در برابر سایش و تولید روانکار از محصولات مهم این کمپانی است. زنجیر صنعتی did را می‌توان به عنوان یک برند معتبر در صنعت و کشاورزی مورد استفاده قرار داد.

برند دانگوآ ژاپن تولیدکننده زنجیر صنعتی

این کمپانی نیز با ارائه محصولات با کیفیت توانسته است شهرت جهانی کسب کند. تمامی محصولات این کمپانی در سراسر دنیا طرفدار دارند. این برند ژاپنی در ایران نیز نمایندگی فروش دارد و به راحتی می‌توانید آن را خریداری کنید.

زنجیر صنعتی ژاپنی در بین تولیدات موجود در بازار طرفداران بیشتری دارند. در واقع ژاپن در این زمینه پیشرو است. مقام دوم در این حوزه نیز مربوط به کشور چین است.

بهترین زنجیر صنعتی

مهم ترین کاربردهای زنجیر نقاله در صنعت

آیا زنجیر صنعتی ایرانی کیفیت بالایی دارد؟

اگر بخواهیم از بین انواع زنجیر صنعتی موجود در بازار بهترین برندهای تولیدکننده زنجیر صنعتی را نام ببریم، قطعا تولید چین و ژاپن در رده‌ی اول هستند. اما تولیدات داخلی نیز بر اساس استانداردهای جهانی تولید شده اند. در نتیجه کارایی و عملکرد مورد نیاز را خواهند داشت. زنجیر صنعتی ایرانی از نظر قیمت نیز به صرفه است. بنابراین می‌توانید با خرید آن در بسیاری از هزینه‌ها صرف جویی کنید.

به طور کلی امروزه محصولات با کیفیت ایرانی در زمینه تولید قطعات صنعتی فعالیت دارند. در نتیجه برای رقابت با تولیدات خارجی، کیفیت این محصولات بالا رفته است. زنجیر صنعتی به عنوان یک قطعه بسیار ضروری برای تجهیزات صنعتی و کشاورزی شناخته شده است. به همین دلیل نمی‌توان از یک برند بی کیفیت برای خرید آن استفاده کرد. انتخاب بهترین برند زنجیر صنعتی کار دشواری است. در صورت خرید اینترنتی آن می‌توانید از نظرات کسانی که آن را خریداری کرده اند، استفاده کنید.


فروشگاه هایپر صنعت بلبرینگ با بیش از 30 سال سابقه موفق در زمینه واردات انواع بلبرینگ‌های صنعتی به عنوان یکی از نمایندگان فروش بلبرینگ skf در تهران بوده و آماده ارائه انواع بلبرینگ‌های این کمپانی به شما می‌باشد. برای مشاهده محصولات skf روی لینک روبرو کلیک کنید: نمایندگی بلبرینگ skf

| خرید سایر محصولات بلبرینگ صنعتی از سایت هایپر صنعت بلبرینگ: فروش بلبرینگ صنعتی |

8 دیدگاه در “معرفی بهترین برندهای تولید کننده زنجیر صنعتی

  1. کیوان شاهرودی گفت:

    بین برندای ایرانی و خارجی کدوم بهترن؟

    1. manager.a گفت:

      هر دو برند با کیفیت هستند و شما می توانید بنا به نیاز خودتون یکی از برندارو تهیه کنید .

  2. احمد مخبری گفت:

    چنس زنجیر ها روی کیفیتشون تاثیر داره ؟

    1. manager.fa گفت:

      سلام وقت بخیر ، بله .

  3. رسول گفت:

    سلام وقتتون بخیر بهترین و مناسب ترین برند های زنجیر صنعتی مربوط به کدام کشور ها می باشد ؟

    1. manager.a گفت:

      سلام ممنونم … مربوط به به کشور چین و ژاپن می باشد .

  4. مصطفی ابحری گفت:

    سلام وقت بخیر میگم شما فروش زنجیر صنعتی هم دارید ؟ چجوری میتونیم تهیه کنیم ؟

    1. manager.fa گفت:

      سلام دوست عزیز ، بله فروش هم داریم. شما میتونید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید : 02133532346 | 02133532348
      یا از لینک زنجیر های صنعتی خرید نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *